برگزاری محافل انس با قرآن با حضور «عبدالناصر حرک» قاری مصری در گلستان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه گلستان از برگزاری محفل انس با قرآن قرآن کریم از امروز (14 تیر) به مدت سه روز با حضور قاری مصری در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام حسن دارابی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح ضیافت الهی یکی از برنامه های ویژه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در ماه مبارک رمضان است که در دل این برنامه، محافل انس با قرآن کریم با رویکرد توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در سطح جامعه پیش بینی شده است.


وی با بیان اینکه در روزهای (7، 8 و 8 ماه رمضان) محفل انس با قرآن کریم با حضور عبدالناصر حرک، قاری مصری در سطح استان برگزار می شود، افزود: نخستین برنامه محفل انس با قرآن بعد از نماز ظهر و عصر امروز (14 تیر) در مسجد جامع فاضل آباد و بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزادگان محمد بن زید و محمد بن جعفر(ع) (آق امام) آزادشهر برگزار می شود.


حجت الاسلام دارابی تصریح کرد: برنامه بعدی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری، فردا (15 تیر) برابر با هشتم ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد 5 تن آل عبای بخش دوزین مینودشت و بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبد برگزار خواهد شد.


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه گلستان ادامه داد: سومین روز برنامه محفل انس با قرآن کریم قاری مصری، روز دوشنبه (16 تیر) برابر با نهم ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 382398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha