تبیین و آموزش موضوعی تفسیر کوتاه قرآنی برای خانواده ها

خبرگزاری شبستان:تبیین و آموزش موضوعی تفسیر کوتاه قرآنی برای خانواده ها و آشنایی آنان با قرآن ویژه جوانان و اجرای طرح یک هزار ختم قرآن کریم از برنامه های ستاد عالی کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور همزمان با ماه مبارک رمضان در غرفه ستاد عالی کانون های مساجد کشور در نمایشگاه قرآن کریم برنامه های گسترده ای را برگزار می کند.

 برگزاری مسابقه بزرگ خانواده قرآنی به مدت20 شب، تبیین و آموزش موضوعی تفسیر کوتاه قرآنی برای خانواده ها و آشنایی آنان با قرآن ویژه جوانان، نوجوانان و بزرگسالان، تصحیح نماز ویژه اعضای خانواده در سه مقطع نوجوان، جوان و بزرگسال و اطلاع رسانی برنامه های در دست اقدام قرآنی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بخشی از برنامه هایی است که در نمایشگاه قرآن کریم از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور انجام می شود.


 تشکیل ستاد خبری ویژه ماه مبارک رمضان با هدف تولید خبر در حوزه دینی بویژه قرآنی کانونها، اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ستاد عالی در سطح خانواد ه ها و اصحاب رسانه ها، انتشار خبرنامه های ویژه ایام ماه مبارک رمضان با هدف اطلاع رسانی به حوزه های خبری، راهنمایی مخاطبین برای راه اندازی کانون و آشنایی بیشتر مخاطبین با کانون های تخصصی قرآنی از دیگر اقداماتی است که در  غرفه ستاد عالی  کانون های مساجد کشور  در نمایشگاه قرآن کریم صورت می گیرد.

 

بهره مندی از فضای سایبری برای اطلاع گیری و اطلاع رسانی فعالیت های قرآنی کانون ها در ماه مبارک رمضان و اجرای طرح یک هزار ختم قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با هدف ترویج و تبلیغ طرح تلاوت نور از دیگر برنامه هایی است که در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم صورت می گیرد.

 

بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم از ساعت 18 تا 12 در باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه مندان است.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 382635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha