ارائه 30 عنوان کتاب ونرم افزارسخنان مقام معظم رهبری درباره امربه معروف

ستاد احیای امر به معروف کشور با بیش از 30 عنوان کتاب، نرم افزار سخنان آیت الله آقامجتبی تهرانی و مقام معظم رهبری، پازل های ویژه کودکان و نشست های تخصصی در نمایشگاه قرآن امسال حاضر شده است.

سید علی اصغرحسینی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در رابطه با حضور این ستاد در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار قران و معارف خبرگزاری شبستان گفت: امسال کلیه محصولات مرتبط با حوزه امر به معروف به ویژه کتابهای جدیدی که در این زمینه منتشر شده است، در غرفه ستاد در نمایشگاه عرضه می شود.


وی افزود: کتاب «اشعار امر به معروف» از جمله آثارجدیدی است که در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شده و شامل شعرهای مختلف و مرتبط با اهمیت و ضرورت امر به معرف و نهی از منکر و آفات ترک آن است.
حسینی تصریح کرد: 30 عنوان کتاب به تناسب گروه های مختلف سنی به شکل اهدایی در غرفه مربوط به ستاد احیای امر به معروف کشور ارائه شده است که علاقمندان به این موضوع می توانند به شکل رایگان این کتابها را از مسئول غرفه در نمایشگاه دریافت کنند.


وی با اشاره به اهم محصولات فرهنگی و مکتوب غرفه این ستاد در نمایشگاه قرآن گفت: « کتابشناسی امر به معروف و نهی از منکر» شامل فهرستی کامل از کتب منتشر شده در این حوزه، یکی از محصولات مکتوب این غرفه است. همچنین کتاب های «معجزه تذکر زبانی» تالیف محمدرضا اکبری، « دو فرمان برتر الهی» اثر آیت الله سید محمدرضا مدرسی طباطبایی، «10 درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» تالیف حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، کتاب «امر به معروف و نهی از منکر در سیره معصومین (ع)» و « کلید اسرار» شامل مجموعه داستان هایی درباره امر به معروف و نهی از منکر نوشته مرتضی عبدالوهابی به افراد علاقمند به فعالیت در این عرصه اهدا می شود.


کتابچه هایی با عنوان «راه های کارآمدی امر به معروف و نهی از منکر» در چند جلد ویژه دانش آموزان ، خانواده ها، دانشجویان و مدیران و کتابچه ای با عنوان «چگونه امر به معروف کنیم؟ » برگزاری نشست ها و مسابقاتی از طریق ایستگاه های رادیویی مستقر در نمایشگاه قرآن و کتاب ها و پازل های مفهومی ویژه گروهای سنی کودک نیز دیگر محصولاتی بود که حسینی از آنها نام برد.


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: علاقمندان به دریافت سخنرانی های آیت الله آقا مجتبی تهرانی، مقام معظم رهبری و شهید مرتضی مطهری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در قالب نرم افزار می توانند به این غرفه مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: برگزاری نشست های تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ با حضور مراجعه کنندگان از دیگر برنامه هایی است غرفه این ستاد در نمایشگاه آن را در دستور کار دارد.


حسینی با بیان این نکته که ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر محور فعالیت های خود را در حوزه فرهنگسازی برای این واجب الهی قرار داده و کمتر به فعالیت های اجرایی نظر دارد، تصریح کرد: امیدواریم با ارتباط گیری مناسب و پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان و اقشار مختلف مردم گامی در جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برداریم.

پایان پیام/
 

کد خبر 383064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha