ترویج امر به معروف ونهی ازمنکر و سبک زندگی اسلامی موردتاکید است

خبرگزاری شبستان:فرماندار سمنان گفت: توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نیز ترویج سبک زندگی اسلامی به عنوان مبنای برنامه ریزیهای فرهنگی در خانواده ها و جامعه متناسب باید امسال مورد توجه قرار گیرد.<BR>

حسن سعدالدین درگفتگو با خبرنگار شبستان در سمنان لازمه و بستر اقتدار اقتصادی را داشتن فرهنگی قوی و مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی دانست و گفت: فرهنگ غنی اسلامی دریایی پر محتوا است که مسیر و جهت حرکت انسانها را به روشنی تبیین و مشخص کرده است.


وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت این فریضه الهی ضرورت دارد این واجب الهی در ابعاد مختلف و با همکاری همه مردم اجرایی و عملیاتی شود چرا که غفلت از این فریضه بزرگ ترین آسیب اجتماعی و نارسایی را به دنبال دارد.


سعدالدین تصریح کرد: همه ما باید در انجام این فریضه الهی مصمم و با اراده عمل کنیم و با اولویت در اصلاح امور مخاطب شناسی، مدسازی، موقعیت شناسی و رعایت مراتب انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم تا اصلاح امور و جامعه به شکل شایسته انجام شود.


وی بیان کرد: ظرفیت انجام کارهای فرهنگی زمینه ای را فراهم می آورد تا جوانان ما از گمراهی و فساد و تباهی به سمت انجام نیکی ها و شایستگی ها حرکت کنند که در این بین ایجاد فرصت های اشتغال و کارآفرینی برای جوانان خود بزرگ ترین معروف است که می تواند موثر و مفید باشد.


سعدالدین به تقویت و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد : با نهادینه شدن این فرهنگ غنی می توانیم به شهر آرمانی نزدیکتر شده و جامعه ای سالم داشته باشیم.


فرماندار سمنان امر به معروف ونهی از منکر اساسی ترین راه تحکیم بنیان های فرهنگی می باشد و این فریضه الهی مورد مطالبه امام و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بوده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 383740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha