صنعتگران فرمانداران جبهه اقتصادی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: امروز برای موفقیت کشور باید به صنعتگران خود به چشم فرمانداران جبهه اقتصادی نگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، فرهاد کفائی پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان، شب گذشته (18 تیر) در نوزدهمین همایش بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در تمامی دوران مردم ایران نشان دادند که هر وقت پای منافع ملی در میان باشد تا پای جان ایستاده اند که 8 سال دفاع مقدس یکی از آن نشانه ها است.


وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان بر علیه ایران بسیج شده است، افزود: امروز 5 قدرت جهانی با نام 1+5 در یک طرف و ایران در طرف دیگر واقع شده اند و ایران دوش به دوش آنان از حقانیت کشور دفاع می کند.


کفائی پور اظهارداشت: امروز برای موفقیت کشور باید به صنعتگران خود به چشم فرمانداران جبهه اقتصادی نگاه کنیم.


وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد و مقاومت باید مسیر راه و الگوی حرکت همه ما باشد.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان بحث رکود را یکی از مشکلات موجود کشور دانست و اظهارامیدواری کرد: با برنامه هایی که در دولت تدبیر و امید مطرح شده، بسته های حمایتی هرچه سریعتر به دست صنعتگران این مرز و بوم برسد تا آنان بتوانند نقش، رسالت و شجاعت خود را نشان دهند.


پایان پیام/

کد خبر 384265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha