طرح شجره صالحین اثرگذارترین شیوه های تبلیغی جهت مبارزه با ماهواره است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه لنده نسبت به عوارض ماهواره هشدار داد و افزود: طرح شجره طیبه صالحین یکی از اثرگذارترین و موثرترین شیوه های تبلیغی جهت مبارزه با پدیده شوم ماهواره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستوانیکم پاسدار علی محمدی، فرمانده سپاه ناحیه لنده امروز (20 تیر) در جمع مربیان طرح شجره طیبه صالحین به نقش ماهواره در تغیر سبک زندگی اشاره کرد و گفت: ماهواره با تغیر سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش موثری دارد و خانواده ها باید سعی کنند از آن دوری کنند.

 

وی افزود: باتوجه به تهاجم فرهنگی که روز به روز شاهد گسترش آن بر علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم لازم است که همه دستگاه های فرهنگی برای مقابله با آن به همدیگر کمک کنند.

 

محمدی تصریح کرد: جایگاه فرهنگ یک جایگاه رفیع و با ارزش است که دشمنان ما به هوشمندی و برنامه ریزی های کینه توزانه خود در حال شبیخون فرهنگی به کشور هستند.

 

این مسئول تاکید کرد: دامن گیر شدن خانواده ها به استفاده از ماهواره یک معضل اجتماعی است که باید با فرهنگ سازی و آگاه سازی اقشار جامعه تبین و تشریح شود.

 

محمدی اظهار داشت: خانواده ها باید در استفاده از ماهواره خیلی مراقب باشند و مواظب رفتارهای غیره اخلاقی و بعضاٌ خشونت آمیز شبکه های هالیودی باشند که روح و روان کودکان را مورد هدف قرار داده است.

 

وی در ادامه، گفت: والدین نباید با سهل انگاری خویش زمینه ورود گناه و معصیت را به خانه های خویش و به فرزندان خود آموزش دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: طرح شجره طیبه صالحین یکی از اثرگذارترین و موثرترین شیوه های تبلیغی جهت مبارزه با پدیده شوم ماهواره است.

 

پایان پیام/

کد خبر 384469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha