حجاب از نشانه‌های وفاداری به خانواده است

خبرگزاری شبستان: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه حجاب از نشانه‌های وفاداری به خانواده است، گفت: رعایت عفاف و حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌بخشد.

سیدمحمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌شبستان گیلان، اظهار کرد: دو نوع حجاب ظاهری و باطنی داریم.


وی افزود: حجاب ظاهری همان حجابی است که برای همه قابل رویت است ولی حجاب باطنی قابل رویت نیست و به صفات انسانی فرد بر می‌گردد.


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیاری از افراد حجاب ظاهری زیبایی دارند، گفت: متاسفانه همان افراد عاری از هرگونه حجاب باطنی هستند.


رزمگیر با بیان اینکه باید معنی حجاب و عفاف را به افراد بشناسانیم، تصریح کرد: فرد تا معنی حقیقی حجاب را درک نکند نمی‌تواند آن را رعایت کند.


وی با اشاره به اینکه اغلب جوانان و نوجوانان برای اینکه خود را در جامعه شاخص نشان دهند ناهنجاری‌هایی را مرتکب می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در همایش‌های مختلف عرصه را برای آنها فراهم کنند تا از راه درست توانمندی‌های خود را نشان همه دهند.


رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه حجاب از نشانه‌های وفاداری به خانواده است، تاکید کرد: رعایت عفاف و حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌بخشد و بستر لازم را برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه فراهم می‌کند.
 

رزمگیر اظهار کرد: رعایت حجاب یک امر ضروری اجتماعی است و رعایت نکردن آن باعث تزلزل در جامعه و خانواده می‌شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های روز ملی عفاف و حجاب در این شهرستان، تصریح کرد: تجلیل از 10بانوی محجبه کانون قرآنی روستای شیخ محله و تجلیل از همکاران این نهاد از جمله برنامه‌های روز ملی عفاف و حجاب است.


پایان‌پیام/

کد خبر 384481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha