حجاب؛ عامل امنیت در جامعه و سپری در برابر هجمه های دشمن علیه خانواده

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز حجاب را عامل امنیت اخلاقی در جامعه عنوان کرد و گفت: حجاب می تواند سپری در برابر هجمه های دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (20تیر) در جمع خبرنگاران حجاب را عامل امنیت اخلاقی در جامعه عنوان کرد و گفت: پایین آمدن تعداد ازدواج ها در فارس باعث ایجاد مشکلات اخلاقی می شود.


خطیب جمعه امروز شیراز از کاهش آمار ازدواج در سال 92 نسبت به سال 90 را با چهار هزار عنوان کمتر خبر داد که این اتفاق باعث بروز مشکل در جامعه می شود، اظهارداشت: وضعیت طلاق در این مدت دارای افزایش است که وضعیت از اسف ناک تر از گذشته می کند.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تنزل در ازدواج و تصاعد در طلاق را نشان از هجمه دشمن به سمت کانون خانواده دانست و افزود: حجاب می تواند سپری در برابر این هجمه باشد.


به گفته آیت الله ایمانی، نظام تعلق به مردم دارد و هیچ کدام از حزب ها و جناح ها نمی توانند برای نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ادعای مالکیت کنند و این مردم سالار و مردمی بودن نظام را دشمن برنمی تابد و می خواهد مردم و مسئولین را از هم جدا کند.


پایان پیام/

کد خبر 384518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha