راه یافتن ماهواره به خانه‌ها از جلوه های روشن جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه جوانرود گفت: تخریب ارزش ها و بویژه ارزش های دینی از اهداف شبکه های ماهواره ای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه و به نقل از فرمانداری جوانرود، ماموستا ملا احمد فخری در نشست روشنگری و بصیرت افزایی که در ناحیه مقاومت سپاه جوانرود برگزار شد، افزود: دنیای صنعتی امروز که عصر فن آوری نامیده می شود، با گسترش وسایلی مانند ماهواره، اینترنت، موبایل و بازی های رایانه ای، زندگی افراد جوامع مختلف را با چالش های فراوانی روبرو کرده است.

 

وی اظهار کرد: دشمن به واسطه این شبکه های ماهواره ای درصدد از بین بردن ارزش های اخلاقی و از هم پاشیدن بنیان خانواده هاست.

 

امام جمعه جوانرود راه یافتن ماهواره به منازل را یکی از جلوه های روشن جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: دشمن به واسطه این شبکه ها درصدد ترویج دین ستیزی و از بین بردن ارزش های اخلاقی و انحراف جمعیت مولد جامعه از مسیر اصلی کار و اشتغال است.

 

ماموستا فخری افزود: دشمن تمام اهداف ضد فرهنگی خود را با محوریت صدمه به نهاد خانواده پایه ریزی کرده است تا با تضعیف بنیه اعتقادی و سست کردن ریشه های اخلاقی آنها مانع تربیت فرزندانی معتقد و با ایمان شوند.

 

وی اظهار کرد: با وجود این هجمه گسترده، ما مبانی و فرهنگ دینی بسیار قوی داریم و با تبیین آن می توانیم در برابر فرهنگ غرب ایستادگی کنیم.

 

امام جمعه جوانرود توجه به آداب ورسوم و فرهنگ ایرانی اسلامی و احیای فرهنگ بومی ومحلی را از دیگر راهکارهای مقابله با هجمه ماهواره ها دانست.

 

پایان پیام/

کد خبر 384566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha