برگزاری همایش حجاب و عفاف در شهرستان لنده

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان لنده گفت: همایش عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان لنده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مرادی، فرماندار شهرستان لنده شب گذشته (20تیر) در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش عفاف و حجاب در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و در روز ملی عفاف و حجاب با موضوع "حجاب و پوشش جامعه" در شهرستان لنده برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با همکاری دستگاه های اجرای شهرستان و بسیج خواهران سپاه ناحیه لنده با موضوع حجاب و پوشش جامعه برگزار خواهد شد.

مرادی اظهار داشت:همایش عفاف و حجاب همراه با نمایشگاه عفاف روز 21 تیرماه جاری در سالن خدیجه کبری(س) اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار می شود.

این مسئول در ادامه، خاطرنشان کرد:عفاف و حجاب دو مقوله آمیخته با هم هستند که ترکیب این دو باعث طروات و شادابی فرهنگی در سطح جامعه خواهد شد.

مرادی عزم ملی و مدیریت جهادی را تنها راه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و گفت: بهترین الگو برای زنان عالم استفاده از سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) در بحث عفاف و حجاب است که بهترین منبع و سرچشمه برای الگو برداری است.

پایان پیام/

کد خبر 384613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha