محفل انس با قرآن کریم در کانون معراج ارطه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری معراج شهر ارطه، از برپایی محفل انس با قران کریم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) امشب ساعت 21:30 با حضور قاریان کشوری و استانی در این کانون خبر داد.

زین ا... چمانی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) شهر ارطه امروز(21تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: محفل انس با قران کریم به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قاریان برتر کشوری و استانی امشب ساعت 21:30 در این کانون برگزار می شود.


وی با بیان اینکه برپایی محافل انس با قرآن موجب نهادینه‌ شدن قرآن در متن جامعه می شود، افزود: این محفل معنوی با همکاری مؤسسه قرآنی فاطمیه جوجاده و پایگاه مقاومت شهید زارعی برپا می‌شود.


چمانی با اشاره به ناهنجاری های موجود در بین نسل جوان که نتیجه دوری از قرآن است، تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی است که با حضور در این محافل بسیاری از مسائل اجتماعی و شبهات فکری و عقیدتی توسط قرآن پاسخ داده می شود.


وی با بیان اینکه تمسک به این کتاب الهی انسان را در مسیر عبودیت قرار می‌دهد، اظهار داشت: تقویت باورها و اعتقادات معنوی و قرآنی گروه های سنی مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در دستور کار کانون فرهنگی و هنری معراج قرار دارد.

 

چمانی با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، گفت: رمضان ماه بندگی است و برکات فراوانی در این ماه قرارداده شده که باید از این برکات بهره گرفت.

 

پایان پیام/

کد خبر 384642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha