ضرورت ارائه تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد ضروری است و گامی مهم در خودکفایی آن ها به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ظهر امروز (22 تیر)، در آیین افتتاحیه بازارچه خیریه کمیته امداد در بوشهر گفت: توانمندسازی مددجویان با راه اندازی ازارچه و یا نمایشگاه دایمی برای ارایه تولیدات آنان بهترین راه ایجاد ظرفیت برای خودکفایی آن هاست.

 

وی افزود: رونق کار مددجویان کمیته امدادبا  ارایه آموزش های مختلف با هدف مهارت افزایی آنان و پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی ضروری است و گامی مهم در خودکفایی آن ها به شمار می رود.

 

وی با اشاره به عدم وجود فضا برای عرضه و فروش محصولات این مددجویان، تصریح کرد: حمایت از توانمندی های مددجویان کمیته امداد زمینه خودکفایی و استقلال آنان را فراهم کرد و این کار باعث پویایی و نشاط جامعه می شود.

 

فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر هم با اشاره به وجود ظرفیت ها و قابلیت ها در مددجویان کمیته امداد گفت: نبود جایگاه مشخص و ثابت برای ارایه محصولات مددجویان کمیته امداد یکی از مشکلات مهم این بخش است.

 

وی حمایت از مسئولان را برای حمایت از مددجویان فرصت مناسبی دانست و افزود: این نمایشگاه ظرفیت خوبی برای نمایش توانمندی های مددجویان است که امیدواریم با همکاری مسوولان استان برای حمایت از مددجویان این فرصت در استان به وجود آید تا ممدجویان در نمایشگاه های دایم محصولات خود را عرضه کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 385314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha