تکریم مددجویان کمیته امداد چرام توسط خادمين حرم رضوی (ع)

خبرگزاری شبستان:مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان چرام گفت: به مناسبت دهه کرامت و با حضور خادمين حرم مطهر امام رضا (ع) از تعدادي از ايتام تحت حمايت در محل کميته امداد شهرستان تکريم و دلجويي شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علي حسن مظاهري، مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان چرام امروز (17 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اين که در آموزه هاي دين مبين اسلام و ائمه معصومين به يتيم نوازي و دستگيري از ايتام نيازمند بسيار سفارش شده است، گفت: خيرين نيکوکار با الگوگرفتن از سيره حضرت علي (ع) همواره ياري رسان ايتام نيازمند بوده و در رفع مشکلات معيشتي آنان تلاش مي کنند.

مظاهري افزود: در همين راستا با حضور خادمين حرم مطهر امام رضا (ع) در اين شهرستان در محل کميته امداد تعدادي از ايتام تحت حمايت اين نهاد مورد تکريم و تجليل قرار گرفته و هدايايي به آنان تقديم شد.

وي با بيان اين که کميته امداد براي ترويج فرهنگ انفاق و نيکوکاري در بين اقشار مختلف فعاليت هاي گسترده اي را انجام داده است، بيان داشت: يکي از مهم ترين فعاليت هاي اين نهاد انقلابي طرح اکرام ايتام است که به موجب آن حاميان و خيرين ماهيانه مبلغي را به عنوان سرانه به حساب ايتام واريز نموده و با کمک هاي غير نقدي آنان را مورد دلجويي قرار مي دهند.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان چرام با اشاره به اين که تعداد کل ايتام شهرستان 738 نفر هستند، گفت: از اين تعداد 202 نفر داراي حامي و 345 حامي از آنها حمايت مي کنند.

وي ضمن قدرداني از مساعدت هاي حاميان و خيرين، گفت: اميد است با حمايت هاي مادي و معنوي مردم نوع دوست و حاميان نيکوکار و با تلاش امدادگران، شاهد رشد و بالندگي خانواده هاي تحت حمايت در تمام عرصه هاي علمي، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و... باشيم.

پایان پیام/

کد خبر 400369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha