اجرای 55 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان بهمئی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از اجرای 55 طرج اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد محمدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی امروز (19 مرداد) به خبرنگاران، گفت: به منظور تصویب و اجرایی شدن وام های خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، جلسه ای با حضور معاونت خودکفایی استان، مدیر، قائم مقام، معاون اداری مالی و کارشناسان حوزه خوداشتغالی و فرهنگی و ناظرین خودکفایی کمیته امداد شهرستان بهمئی در کمیته امداد شهرستان برگزار شد.

محمدی افزود: این جلسه در راستای اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی و ارائه تسهیلات به مددجویان واجد شرایط به جهت ایجاد اشتغال تشکیل شد.

وی بیان داشت: پس از بررسی پرونده ها با توجه به مشاوره انجام شده با متقاضیان وام خوداشتغالی، مقرر شد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت این وام ها از منابع امداد و معرفی به بانک های عامل با کنترل و نظارت ناظرین خودکفایی اقدام شود.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 55 طرح اشتغال و خودکفایی در قالب طرح های، دامپروری، صنایع دستی و خدمات از سوی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بهمئی به اجرا درآمده است.

وی هزینه اجرای این طرح ها را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین در سال جاری 90 نفر از مددجویان با تکمیل پرونده های خود به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی شده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از دیگر برنامه ها در حوزه اشتغال را برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان عنوان کرد و گفت: در این راستا در سال جاری 250 نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش های بلند مدت حرفه آموزی بهره مند شده اند.

پایان پیام/
 

کد خبر 391897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha