افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد صومعه‌سرا از افتتاح همزمان 15 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، علیرضا محمدی امروز در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان اظهار کرد: 15 واحد مسکونی با اعتبار سه میلیارد ریال به طور همزمان افتتاح شد.

 

وی با بیان اینکه زیربنای هر واحد مسکونی41 متر مربع است، افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع امداد و یک میلیارد و 875 میلیون ریال از منابع تسهیلات و 750 میلیون ریال وام بلاعوض از طرف کمیته امداد شهرستان برای ساخت این واحدهای مسکونی اعتبار هزینه شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مددجویان تحت حمایت مسکن و وسایل اولیه زندگی است که پیش نیاز اجرای طرح‌های اشتغال و توانمندسازی مددجویان است.

 

محمدی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه اقشار آسیب ‌پذیر و محروم جامعه است، تصریح کرد: مبارزه با فقر و حمایت از مستضعفان از مهم‌ترین اهداف شکل گیری کمیته انقلاب اسلامی بوده که در این راستا نیز اقدامات و کارهای خوبی صورت گرفته که باید تداوم داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: خیرین نیز در کنار نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رفع مشکلات و کمک به نیازمندان جامعه باید پیش‌قدم باشند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا تاکید کرد: باید مشارکت خیرین را در بخش مسکن مددجویان جلب کرد، زیرا خیرین شهرستان به دفعات نشان داده‌اند که همواره خود را سهیم مشکلات مردم می‌دانند و در تمامی عرصه حضور فعال داشته‌اند.

 

محمدی اظهار کرد: مدیران باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و برای رفاه محرومان تلاش کنند.

 

پایان‌پیام/

کد خبر 396871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha