اعلام فراخوان بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن

فراخوان ارسال آثار به بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور در 4 بخش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فراخوان ارسال آثار به بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با هدف شناسایی استعدادها و تجلیل از فعالیت های انجام شده در این عرصه اعلام شد.

بنابراین گزارش، علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند آثار خود را در رشته های مقاله، پایان نامه، نشریات دانشجویی، تخصصی و سازمانی، تألیف و ترجمه کتاب و تحقیق و پژوهش با موضوع قرآن و عترت (ع) به دبیرخانه بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن ارسال کنند.

همچنین، نفـرات برگزیده در رشته های مختلف علاوه بر معرفی در نمایشگاه، از جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه عمـره مفرده، سفر به عتبات عالیات، سوریه، مشهد مقدس و سکه های طلا بهره مند می شوند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز قرآن و عترت (ع) سازمان بسیج دانشجویی، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن حداکثر تا 10 تیرماه باید آثار خود را در رشته های مذکور به دبیرخانه بخش دانشگاهی واقع در تهران، خیابان شهید مفتح، تقاطع خیابان آیت الله طالقانی، مجتمع دانشجویی فرهنگی 13 آبان ارسال کنند.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران از 27 شعبان به مدت یک ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 38556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha