برگزاری نمایشگاه و جشنواره "لباس بانو" در قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برگزاری نمایشگاه و جشنواره استانی "لباس بانو" در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، طاهره بیگم سیدی بیان کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه و جشنواره استانی "لباس بانو" در قزوین برگزار می شود که هدف از برگزاری این جشنواره، طراحی مانتوی مدارس دختران و بانوان کارمند با رویکرد اسلامی و ایرانی است.
 

وی افزود: مانتوهای ارائه شده که حاصل دو هفته کارگاه آموزشی است بیشتر برگرفته از اسلوب و نقوش خوشنویسی و اشاره به هنر بومی استان قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی دارد.
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: ویژگی این مدل ها بهره مندی از تنوع و جذابیت مطابق با شاخص های پوشش اسلامی است که در این نمایشگاه حدود 30 مدل به معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شد.
 

وی توضیح داد: جشنواره و نمایشگاه «لباس بانو» به ابتکار مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی و تلاش دانشجویان رشته طراحی دوخت این مرکز با همکاری اداره کل اجتماعی و امور بانوان استانداری انجام گرفته و تا 25 تیرماه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19 در فرهنگسرای بانو برپا است.
 

سیدی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برپایی چنین نمایشگاه هایی بتوانیم هرچه بیشتر پوشش همراه با شاخص اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 385927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha