مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی محراب تمدید شد

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره ملی محراب از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرحانه این جشنواره خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 31 مرداد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد حسین عبداللهی، دبیر جشنواره ملی محراب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار داشت: پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی محراب 31 تیرماه اعلام شده بود.


وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت تشکل های فرهنگی مسجد برگزار می شود و شرکت در این جشنواره برای عموم علاقمندان به فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ رضوی بلا مانع است، افزود: تا کنون بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور ارسال شده است.

 

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های الگویی، تولیدی و پژوهشی برگزار می شود، گفت: بیشتنرین آثار دریافتی مربوط به بخش تولیدی است و پس از آن بیشترین آثار در بخش پژوهش دریافت شده است.

 

وی به محورهای مورد بررسی در بخش پژوهشی جشنواره محراب اشاره کرد و افزود: مسجد؛جوانان و نوجوانان و آموزه های رضوی، نقش مسجد در ترویج سبک زندگی رضوی، مسجد و ترویج خوبی ها و مهربانی ها و آموزه های رضوی و تشکل های فرهنگی و معارف رضوی از جمله محورهای مورد بررسی در بخش پژوهشی این جشنواره ملی است.

 

عبداللهی افزود: فیلم کوتاه، مستند، پویانمائی، داستان کوتاه، شعر، نشریه، نشریه دیواری، پوستر و بروشور از جمله سرفصل های بخش برنامه های تولیدی جشنواره ملی محراب است.

 

دبیر جشنواره ملی محراب اذعان داشت: جشنواره های محلی، جشن های مردمی، مسابقات فرهنگی و هنری، ایستگاه های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی را از جمله برنامه های الگوئی جشنواره ملی "محراب" معرفی کرد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 386153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha