برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه ایلام

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از برگزاری 2 محفل انس با قران کریم با حضور قاری مصری در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام حسن شهیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، صبح امروز(25 تبر) در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: در آستانه شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) و شب پرفضیلت قدر، محافل انس با قرآن کریم در سطح بقاع متبرکه این استان با حضور قاری مصری برگزار خواهد شد.


وی، افزود: این محافل نورانی و معنوی ساعت 17 عصر در حرم مطهر امام زاده سیدحسن(ع) شهرستان مهران و ساعت 22 در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) شهر ایلام برگزار می شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، تصریح کرد: در این محافل معنوی استاد علی محمود شمیس قاری مصری نوای دلنشین قرآن کریم را در فضای معنوی طنین انداز می کند.


حجت الاسلام شهیدی، هدف از برگزاری این محافل را ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، گرامیداشت شب ضربت خوردن حضرت امام علی(ع) و شب های قدر با حضور مردم روزه دار و ترغیب جوانان و نوجوانان با فراگیری آموزه های قرآن کریم عنوان کرد.


وی، در پایان از عموم مردم به ویژه روزه داران خداجو برای شرکت در این محافل نورانی و فیض بردن از فضای معنوی ماه مبارک رمضان دعوت کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 386332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha