افزایش پرداخت کمک معیشت مددجویان کمیته امداد گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) گلستان از افزایش پرداخت کمک معیشت مددجویان این نهاد در تیر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، ابراهیم باغبانی، مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) گلستان اظهار داشت: میزان مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از این ماه افزایش می یابد.


وی افزود: براساس ابلاغ جدید دولت، مستمری مددجویان تحت پوشش افزایش داشته و برای خانواده های یک نفره به 53 هزار تومان و برای خانواده های 5 نفری به بالا تا 100 هزار تومان تعیین شده است.
 

باغبانی تصریح کرد: برای کاهش فقر در جامعه از همه ظرفیت ها باید بهره مند شد.
 

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) گلستان یادآور شد: در همین راستا طرح های مشارکتی کمیته امداد به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در سطح استان اجرایی می شود تا بتوانیم با بهره گیری از کمک های خیرین بخشی از نیازهای مددجویان را مرتفع سازیم.


وی اظهار داشت: امداد علاوه بر خدمات حمایتی، برنامه های فرهنگی و مشاوره را نیز برای مددجویان اجرا می کند تا بتواند با تغییر نگرش خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آنها برای رسیدن به خودکفایی و استقلال آنها را یاری گر باشیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 387535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha