محفل بزرگ انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج)

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور حاج سید جواد حسینی، قاری بین المللی قرآن کریم خبر داد.

نصرالله خلیلی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) با بیان اینکه ترویج فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد ضروری است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: تقویت اخلاق قرآنی و ترویج عمل به آموزه های قرآن کریم در جامعه ضروری است.

 

وی از برپایی محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور حاج سید جواد حسینی، قاری بین المللی قرآن کریم و حاج سید ناصر رضوی، مبلغ بین المللی قران کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) سده لنجان خبر داد و افزود: این محفل نورانی سه شنبه "31 تیر" بعد از نماز مغرب و عشا با حضور فعالان و دوستداران قرآنی برگزار می شود.

 

خلیلی با اشاره به هجمه های دشمنان برای جدائی نوجوانان و جوانان از قرآن و اهل بیت(ع) گفت: تقویت باورهای دینی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان در خنثی سازی دسیسه های بیگانگان موثر است و ما در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می کنیم تا با ترویج و نهادینه کردن فعالیت های قرآنی، جوانان را از آسیب های فردئی و اجتماعی مصون سازیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) گفت: ترویج فرهنگ قرآنی راهکاری مطمئن در نیل جامعه به سمت ارزش‌های اسلامی و اخلاقی است.

 

وی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه بهار قرآن است، گفت: همین موضوع باعث شده تا محفل بزرگ انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) همزمان با این ایام برگزار شود.

 

خلیلی در پایان اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی تنزیل همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده را از برنامه های این محفل قرآنی عنوان کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 387545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha