کانون های مساجد باید مرکز تولید و گسترش هنر ناب اسلامی در جامعه باشند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از مراحل ساخت فیلم کوتاه " حوالی شهر بزرگ مشهد " بازدید کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید مرکز تولید و گسترش هنر ناب اسلامی در جامعه باشند.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد صبح امروز(31 تیر) با حضور در محل تصویربرداری فیلم کوتاه " حوالی شهر بزرگ مشهد" از پشت صحنه این فیلم بازدید کرد.


وی در حاشیه این بازدید پرداختن به فعالیت های هنری را یکی از شاخصه های فعالیت های کانون های مساجد دانست و به خبرنگار شبستان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید مرکز تولید و گسترش هنر ناب اسلامی در جامعه باشند.


وی انجام فعالیت های هنری در مساجد را زمینه ای برای جذب جوانان با گرایش های مختلف به مساجد دانست و افزود: هنر کانون های فرهنگی و هنری مساجد پرورش این استعدادها در جهت اعتلای هنر دینی است.


فیلم کوتاه حوالی شهر بزرگ مشهد کاری جدید از کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) برای شرکت در نهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی می باشد.


کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) در دوره هشتم این جشنواره نیز فیلم مستندی با عنوان انعکاس نور را تولید کرد بود که موفق به راهیابی به مرحله نهایی جشنواره شده بود.


دومین اثر تولیدی کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) به کارگردانی احسان قانع، نویسندگی حمید رضا شهامتی و تهیه کنندگی حجت فتوحی در حال تولید می باشد.


مرتضی فخر موسوی و مجتبی لاله زاری به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و فیلمبرداری و تدوین آن بر عهده حمید رضا شهامتی می باشد.


لازم به ذکر است؛ در هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با تولید دو اثر به نامه های انعکاس نور در بخش مستند و صدا کن مرا در بخش کوتاه حضور چشمگیری داشت.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 387930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha