هفته فرهنگ رضوی همزمان با برنامه های دهه کرامت در شیراز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری هفته فرهنگ رضوی همزمان با برنامه های دهه کرامت گفت: این امربه منظور ایجاد فضای معنوی بیشتر در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، احمد همتی بوشهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان امروز (31تیر) در جلسه این ستاد که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه های عضو برگزار شد، با بیان اینکه در طول دهه کرامت مشهد، قم و شیراز به عنوان سه حرم اهل بیت (ع) در گشور نقش محوری در اجرای برنامه ها در کشور دارند، گفت:ذاین دهه فرصتی برای بسط فرهنگ علوی و رضوی و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است.
 

 

وی با اشاره به هدف از تشکیل جلسات ستاد بزرگئاشت دهه کرامت، افزود: از طریق همراهی و همدلی دستگاه های عضو و نیز با همکاری های بین بخشی دستگاه ها می توان برنامه های گسترده ای را با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کرد.
 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس همچنین امین ولایت بودن را برتری ویژه حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) نسبت به دیگر امامزادگان ذکر و تاکید کرد: این موضوعی است که باید در همه برنامه ها محور قرار گیرد برای همه ما درسی باشد تا در زندگی زیر نگین امامت باشیم.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری هفته فرهنگ رضوی همزمان با برنامه های دهه کرامت در شیراز گفت: در سال های گذشته هفته فرهنگ رضوی در مقطع زمانی دیگری برگزار می شد اما در سالجاری به منظور ایجاد فضای معنوی بیشتر در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در دهه کرامت برگزار می شود که در قالب نمایشگاهی با معرفی آثار فرهنگی و هنری با موضوع حضرت امام رضا (ع)، حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت معصومه(س) است.
 

خاطرنشان می شود: در این جلسه که با حضور دکتر کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی امنیتی و سید محمدعلی موسوی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان داری فارس در محل استانداری برگزار شد، با تشریح برنامه های پیش ینی شده توسط مسئولان و نمایندگان دستگاه های عضور ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس همراه بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 388003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha