شرایط مناسب جهت کمک به مردم غزه از طریق مجامع بین المللی فراهم شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، اظهار داشت: شرایط مناسب جهت اعزام نیرو و ارسال محموله های امدادی برای این انسان های پر درد و مظلوم غزه از طریق مجامع بین المللی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، دکتر علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، با بیان این مطلب گفت: سکوت مجامع بین المللی در خصوص کشتار مردم مظلوم غزه و فعالیت های ضد بشری رژیم صهیونیستی جای بسی تاسف دارد.

 

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب جهت اعزام نیرو و ارسال محموله های امدادی برای این انسان های پر درد و مظلوم از طریق مجامع بین المللی، افزود: اسراییل از فرصت های به وجود آمده در تحولات عراق استفاده می کند تا بتواند اهداف غیر انسانی خود را که تسلط کامل بر فلسطین است، محقق سازد.

 

رئیس کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران خوزستان، اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی با توجه به شرایط جدید محور مقاومت در منطقه مأیوس شده لذا با تشکیل گروه های تروریستی، سعی دارد کشورهای حامی فلسطین را به درگیری های داخلی مشغول کرده تا از این طریق، اهداف غیر انسانی خود را اجرا کنند.

 

وی ادامه داد: حضور باشکوه مسئولان در کنار مردم علاوه بر ایجاد دلگرمی در جهان اسلام، باعث تسکین آلام مردم مظلوم فلسطین می شود و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مهر تاییدی بر وفاق ملی ملت ایران در حمایت از مظلومیتی است که سال هاست جامعه بین الملل از آن رنج می برد.

 

وی روز قدس را یک نماد اسلامی دانست و تصریح کرد: این روز می تواند به نمادی بین المللی برای مقابله با فعالیت های ضد بشری تبدیل شود و مردم همیشه در صحنه و آگاه ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از سال های قبل همراهی خود را با مردم فلسطین مظلوم به نمایش می‌گذارند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، عنوان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان بسیاری از مناطق غزه توسط رژیم غاصب به خاک و خون کشیده شده است، به همین منظور اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر احساس می شود.

 

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: همه مردم مومن در صف های یکپارچه و واحد بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه بیایند و از مردم فلسطین دفاع و در صورت تمایل، می توانند از طریق حساب های ارزی و ریالی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر وجوه نقدی خود را جهت کمک به مردم فلسطین واریز کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha