روز قدس، روز فریاد ملت برای نابودی دشمن است

خبرگزاری شبستان:استاد دانشگاه گیلان با بیان اینکه روز قدس روز فریاد ملت برای نابودی دشمن و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وغزه است گفت: در روز قدس بار دیگر مردم مشت‌های گره کرده خود را بر سر ستمگران فرود می‌آورند.

عمارضمیری، استاد دانشگاه پیام‌نور گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌شبستان در گیلان، با بیان اینکه اولویت امروز جهان اسلام اتحاد است، اظهار کرد: یکپارچگی و وحدت از دیگر عوامل پیروزی کشورهای اسلامی است.


وی به جنایات اخیر صهیونیست علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات منحوس رژیم صهیونیست سکوت کرده‌اند و از این حرکت وحشیانه حمایت می‌کنند.


استاد دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه کشورهای غربی و مستکبران شبانه روز در حال برنامه‌ریزی و توطئه علیه ملت‌های مسلمان و علی الخصوص شیعه هستند، گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نمی‌گذارند که آنها به خواسته‌های شوم خود دست یابند.


ضمیری با بیان اینکه روز قدس، روز فریاد ملت برای نابودی دشمن و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است، تصریح کرد: امسال در روز قدس بار دیگر مردم مشت‌های گره کرده خود را بر سر ستمگران فرود می‌آورند.


وی با اشاره به اینکه روز قدس از ابتکارات مهم امام راحل(ره) است، خاطرنشان کرد: ایشان به همگان ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران خود را جدا از مسلمانان نمی‌داند و حامی تمام مظلومان جهان است.


استاد دانشگاه پیام نور گیلان تاکید کرد: ما تا آخر در کنار ملت‌های مظلوم ایستاده‌ایم و آمریکا، اسرائیل و دشمنان داخلی و خارجی بدانند که تهدیدات آنها در ابعاد مختلف و جنگ روانی علیه ایران اسلامی به جایی نمی‌رسد.


ضمیری اظهار کرد: روز قدس مردم همیشه در صحنه گیلان، با حضور گسترده خود در راهپیمایی حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش خواهند گذاشت و جنایات رژیم غاصب صهیونیست و اسرائیل را محکوم خواهند کرد.


پایان‌پیام/

 

کد خبر 388203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha