دعوت بسیج هنرمندان ایلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری شبستان: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در بیانیه ای از آحاد ملت ایران اسلامی، به ویژه هنرمندان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

www.shabestan.irبه گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:


امام خمینی (ره): روز قدس تنها مختص فلسطین نیست روز اسلام است.


ماه مبارک رمضان امسال را در حالی سپری می کنیم که با دست های پلید رژیم نامشروع صهیونیستی از آستین بیرون آمده و هزاران گلوگه را میهمان سفره های افطاری و سحری مردم روزه دار غزه می کند.


رژیم ددمنش صهیونیستی در این روزها از آسمان و زمین و دریا ، مردم مظلوم و بی دفاع غزه را آماج باران موشک ها، توپ ها و تانک های خود قرار داده و با قساوت و درندگی تمام، هر روز جمعی از زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشد و اسفناک تر از این بی تفاوتی، سکوت شیوخ فاسد و رفاه طلب بلاد اسلامی است که به تبعیت از اربابان جهانی به خصوص شیطان بزرگ بدون موضوع گیری ،چشم و گوش خود را در برابر این فاجعه بزرگ بسته و با حمایت و ایجاد مسائل انحرافی همچون گروهک تکفیری داعش عملاً حاشیه امنی را برای این فاجعه ضد بشری در غزه فراهم نموده اند.


به همین مناسبت جامعه هنرمندان بسیجی استان ایلام ضمن همدردی با ملت مظلوم و ستمدیده غزه، خشم و انزجار خود را از این اعمال خشونت آمیز اعلام داشته و همراه و هم صدا با عموم مردم مسلمان و همیشه در صحنه استان با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، با آرمانهای مقدس آزادی قدس شریف، تجدید میثاق می نماید.


سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام


پایان پیام/
 

کد خبر 388404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha