هم صدایی اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان با آزادگان جهان در روز قدس

خبرگزاری شبستان: اعضاء و فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان در بیانیه ای آمادگی و حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جیرفت، فعالان و اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان همراه و هم صدا با ملت ایران و سایرآزادگان جهان، آمادگی خود برای شرکت در راهپیمایی روز قدس را اعلام کردند.

 

در بیانیه این اعضاء آمده است: روز جهانی قدس در حالی از راه می رسد که روزها و شبهای ماه مبارک رمضان در سرزمین غزه رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولتهای خود فروخته عرب، شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم منحوس و ددمنش اسرائیل است.


بیانیه می افزاید: امسال نیز در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز "قدس" این ابتکار معجزه گونه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را بهانه قرار می دهیم و با فریاد اعتراضمان خواب خرگوشی محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی را بر هم زده وبار دیگر به عالمیان خاطرنشان کنیم، وعده تخلف ناپذیر الهی را،که فرمود:
وَلَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً ( نساء/141)، مادام که مومنان دارای ایمان راستین وکردار شایسته و بایسته باشند و"هرگز خداونـدکافران را بر مؤمنان چیره نخواهد ساخت".


در بخش دیگری از بیانیه آمده است: حقیقت آن است که رژیم منفور صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی اش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.


فعالان و اعضاء کانونهای مساجد جنوب کرمان باردیگر،همراه وهمصدا با آزادگان جهان روز قدس را ارج نهاده واز آحاد امت اسلامی دعوت می کنند با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، ضمن بزرگداشت این میراث گرانبهای امام خمینی(ره) خشم ونفرت خودرا از اعمال ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیست و سکوت وقیحانه مجامع بین اللمللی به نمایش گذاشته وبرائت خودرا از استکبار جهانی اعلام نمایند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 388545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha