حضور هر فرد در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان گفت: حضور هر فرد در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی بر دهان یاوه گویان است.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: روز قدس روز وحدت و اتحاد مسلمانان است و حضور در این راهپیمایی بر همه واجب است.


وی با اشاره به اینکه حضور هر یک نفر شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب دندان شکنی بر دهان یاوه گویان است، ادامه داد: ما مسلمانان طبق دستورات اسلامیمان با هم متحد هستیم و از مظلومان دفاع می کنیم.


این مقام مسئول بیان کرد: وظیفه شرعی هر فرد مسلمانان است که در این برهه از زمان که همه مستکبران و مخالفان در صدد نابودی اسلام هستند با اتحاد و یکپارچگی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کند.

 

حجت الاسلام آسوده اضافه کرد: این حضورگسترده در راهپیمایی روز قدس راهی برای همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه است تا آنها بدانند که تنها نیستند و همه مسلمانان جهان از آنان حمایت می کنند.


وی با تاکید بر اینکه شکست و از هم پاشی صهیونیست و استکبار جهانی آرزوی دست نیافتنی نیست، ادامه داد: ملت های مسلمان با آگاهی از توطئه های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیت و حضور یکپارچه انزجار خود را به حملات ناجوانمردانه به مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع نشان می دهند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان اضافه کرد: ملت ایران در عرصه های مختلف همواره در صحنه بوده و هیچ چیز مانع حضور آنان نشده است.


پایان پیام/

کد خبر 388770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha