تجهیز کتابخانه های بقاع متبرکه استان مرکزی

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف استان مرکزی از توزیع کتاب به منظور تجهیز کتابخانه های بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی، مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و انس با کلام وحی است که همگان باید بهره لازم را از این ماه با عظمت ببرند.

 

وی از خرید و توزیع بیش از یکصد جلد کتاب برای تجهیز کتابخانه های بقاع استان مرکزی خبر داد، و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در راستای رسالت فرهنگی خود اقدام به راه اندازی و تجهیز کتابخانه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در سطح استان نموده است.


مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: کتاب" ترنم باران عشق بر کویر غربت" سروده علی محمد ساریخانی شاعر استان مرکزی با محوریت منقبت و رسای آیینه داران حق، به منظور تجهیز کتابخانه های بقاع متبرکه از جمله کتاب های خریداری شده است.


حجت الاسلام حسینی هدف از خرید و توزیع این کتاب را ترویج مکتب اهل بیت(ع) از طریق امر کتابخوانی، حمایت از نویسندگانی که در رسای اهل بیت(ع) قلم می نگارند، تشویق زائران و مجاوران امامزادگان و اماکن متبرکه به امر کتاب و کتابخوانی و.. عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: 40 بقعه متبرکه شاخص در سطح استان مرکزی مجهز به کتابخانه هستند.


حجت لاسلام حسینی در ادامه از اهداء 300 جلد کلام الله مجید و 300 جلد مفاتیح الجنان در سطح بقاع متبرکه نیز خبر داد و گفت: این کتب اهدای اداره کل اوقاف و امور خیریه به مناسبت ماه مبارک رمضان بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 153839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha