اجرای طرح مودت همزمان با شام ولادت امام حسن(ع) در دلیجان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اجرای طرح مودت در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان با اشاره به اجرای این طرح به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: طرح مودت طرح جمع آوری کمک های مردمی جهت عمران بقاع، شامگاه گذشته در قتلگاه "محل شهادت حضرت سلطانعلی بن محمد الباقر (ع)" برگزار شد.

 

وی ضمن تقدیر از حضور خیرین و نیکوکاران و مسئولان در این مراسم افزود: بقاع متبرکه مامن برای حضور افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان است که عمران و آبادانی این اماکن مذهبی ضروری است.


در ادامه این جلسه حجت الاسلام سلیمانی، عضو هیئت امنای قتلگاه حضرت سلطانعلی بن محمد الباقر (ع) نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این مکان شریف پرداخت.


گفتنی است که در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، شرکت کنندگان بر سر سفره افطاری نشستند و پس از قرائت قرآن میرحسینی عضو هیئت امنا و مدیر داخلی قتلگاه نیز به اجرای طرح مودت پرداخت.


لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه دلیجان، جمعی از مسئولان شهرستان و خیرین و زائرین قتلگاه حضور داشتند به 249 خادم زند و 60 خادم مرد فعال که در حال حاضر مشغول به فعالیت در این شهرستان هستند جوایزی اهدا شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 385976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha