فعالیت 25 هزار خادم در بقاع متبرکه کشور

خبرگزاری شبستان: رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از فعالیت 25 هزار خادم و هیئت امنا در بقاع متبرکه کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شامگاه گذشته (22 تیر) همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن(ع)در مراسم افتتاحیه شبستان حرم مطهر امامزاده محمد عباد(ع) مشهد میقان شهر اراک گفت:در حال حاضر 25 هزار خادم در بقاع متبرکه کشور به زائران خدمت می کنند.


وی افزود: بقاع متبرکه مکانی مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و دینی هستند که حضور جوانان در این اماکن مقدس آینده ای درخشان را برای آنان رقم می زند.


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ دینی و جذب نوجوانان و جوانان نیازمند زیرساخت های مناسب هستیم، ادامه داد: در حال حاضر به لطف خیران و نیکوکاران و دوستداران اهل بیت (ع) شاهد آماده شدن و بهره برداری از بخش های مختلف در بقاع برای حضور جوانان هستیم.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به انجام عملیات عمرانی در 3 هزار بقعه در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی در این تعداد بقعه به منظور ارایه خدمات بهتر به زائران در حال اجرا است.


حرم مطهر امامزادگان مامنی برای انسان ها
حجت الاسلام محمدی در ادامه با بیان اینکه حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه مامن و پناهگاهی برای انسان بوده و هستند، ادامه داد: این اماکن متبرکه همواره میزبان خیل عظیم زائران از نقاط مختلف هستند و همواره شاهد کرامات این بزرگان نیز بوده ایم.


وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) با تمام توان در تلاش برای دور کردن مسلمانان از فرهنگ اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) هستند.


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اضافه کرد: ائمه اطهار (ع) همواره هدایتگر انسان ها و راهگشای سعادت و خوشبختی بوده اند که مسلمانان باید با پیروی از ائمه معصومین (ع) و حرکت در مسیر الهی، توطئه دشمنان را خنثی کنند.


وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی باید با تولید برنامه های فرهنگی جذاب و پر محتوا به جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان بپردازند تا در جبهه فرهنگی پیروز میدان باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: وجود بارگاه ملکوتی امامزادگان در جای جای میهن اسلامی از نعمات الهی هستند که خداوند نصیب ملت ایران کرده است، که باید با خدمت به این بزرگواران و حرکت در مسیر آنان راه سعادت جامعه را هموار کنیم.


گفتنی است در این مراسم شبستان حضرت زهرا(س) و شبستان حضرت امام حسن(ع) با حضور جمعی از مسئولان استانی و مردم ولایتمدار استان افتتاح شد.


پایان پیام/

کد خبر 385496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha