اهداء 2 میلیارد ریال برای تکمیل شبستان امامزاده محمد عابد(ع) مشهدمیقان

خبرگزاری شبستان: مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک از اهداء مبلغ دو میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش محمد رضا دشتی به منظور تکمیل پروژه شبستان امامزاده محمد عابد(ع) خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله حسینخانی، مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک، با اشاره ساخت شبستان آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کار ساخت این پروژه از مهر ماه سال گذشته آغاز شده و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری خواهد رسید.


وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، این پروژه عظیم درقالب دو شبستان آغاز و با سرعت مطلوبی پیش رفته و اکنون در حال اتمام است.


حجت الاسلام حسینخانی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد هزینه های این پروژه به همت خیرین و نیکوکاران تامین شده است، ادامه داد: خیر نیک اندیش آقای محمد رضا دشتی نیز در مراسم غبار روبی و عطر افشانی آستان مقدس که شامگاه گذشته برگزار شد دو میلیارد ریال برای ساخت این شبستان اهدا کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این شبستان ها در فضایی حدود دو هزار متر زیر بنا ساخته می شوند، اضافه کرد: شبستان های مذکور در دو طرف درب ورودی حیاط حرم مطهر هستند که یکی از این شبستان ها با نام حضرت زهرا(س) و با زیربنای 700 متر و دیگری با نام امام حسن(ع) و در فضای 1300 متری در حال ساخت است.

 

پایان پیام/

کد خبر 379952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha