حضور پرشور مردم در راهپیمایی روزقدس لرزه بر اندام نحیف مستکبران انداخت

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اعلام کرد: این حضور باشکوه لرزه بر اندام نحیف مستکبران زورگوی جهان انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با صدور پیامی، از حضور پرشور و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس نثدیر و تشکر کرد؛ متن پیام به شرح ذیل است:

 

إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ لِیَسُوؤُواْ وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِیرًا (آیه 7 _ سوره مبارکه اسراء)

 

درود خدا و ملائک الهی ! بر این حماسه ماندگار و بی‌بدیل در حمایت از آرمان مشترک مسلمین، آزادی قدس شریف و پشتیبانی از فلسطین مظلوم در مقابل جهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل.

 

درود بر خوزستان و خوزستانی که در بیعتی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و لبیک به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با دل‌هایی مملو از شوق و اشتیاق آزادی قبله‌ اول مسلمین، با اراده‌هایی راسخ و پولادین، در صفوفی متحد و یکپارچه، با مشت هایی گره کرده، دست در دست یکدیگر، دوشادوش سایر برادران و خواهران ایمانی و مسلمان در ایران اسلامی و سرزمین های اسلامی، با گام‌هایی استوار و قدم‌هایی کوبنده، لرزه بر اندام نحیف مستکبران زورگوی جهان انداختند.

 

موج توفنده‌ شعار آزادی قدس شریف، کران تا کران آسمان ایران اسلامی و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردید و تلالو انوار حقیقت آن سراسر کره خاکی را فرا گرفت و از آن طنین عدالت‌ خواهی و ظلم ستیزی لبریز شد.

 

امروز، امت هوشیار و بیداردل استان خوزستان در گرمای بیش از 50 درجه، همگام با ایران اسلامی یکپارچه به پا خاست و یک دل و یک صدا با بانگ تکبیر و تهلیل و تسبیح و فریادهای خروشنده‌ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مهر سکوت را بر لبان سیاستمداران در فضای بین‌المللی شکسته تا طنین رهایی و آزادی را در گوش جهانیان زمزمه نمایند و با غریوی رعدآسا جهان را بر سر اسرائیل آوار کنند و در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه صحنه‌هایی از شور، عشق و احساس به تصویر کشیدند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان این همه شور و شعور را ستوده و قدوم مردم مؤمن و روزه ‌دار میهن اسلامی را برای حضور گسترده در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس در سراسر کشور ارج نهاده و از همه‌ اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، مطبوعات و جراید به ویژه صدا و سیمای مرکز خوزستان که در انعکاس مناسب و گسترده و هوشمندانه‌ این واقعه سترگ سهیم بوده‌اند تشکر و قدردانی می‌نماید.

 

ولینصرنَّ الله من ینصره ان الله لقوی عزیز
جمعه سوم مردادماه سال 1393 هجری خورشیدی
مصادف با بیست و هفتم رمضان المبارک 1435 هجری قمری
مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل

 

پایان پیام/

 

کد خبر 388804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha