فریاد مرگ براسرائیل در همدان طنین انداز شد

خبرگزاری شبستان: امروز صبح مردم همدان همزمان با سایر استان های کشور فریاد مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل را سر دادند.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، امروز مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همزمان با سراسر کشور ندای الله اکبر، مرگ براسرائیل، مرگ برآمریکا و مرگ برصهیونیسم را سردادند.
 

در این راهپیمایی حضور کودکان و نوجوانان، مرد و زن، پیر و جوان با در دست داشتن پرچم ایران نشان از حمایت مردم بی دفاع غزه و فلسطین است.
 

در شهر همدان مردم روزه دار با تجمع خود در میدان امام خمینی(ره) ضمن اعلام انزجار خود از جنایت های مستکبران به سمت مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به حرکت در آمدند.
 

آزادی فلسطین آزادی اسلام است، ما ملتی همیشه جاودانیم در راه حق تا پای جان می‌مانیم، دفاع از ولایت برگ زرین ماست و هنگام پیروزی ما می‌رسد آزادی قدس فرا می‌رسد از دیگر شعائر مردم همدان بود.
 

راهپیمایی روز قدس حرکت بزرگ جهانی است و اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل می‌تواند موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و وحدت و غیرت مسلمانان را در اقصی نقاط جهان به نمایش بگذارد
 

سمیه تاجبخش، یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس همدان گفت: ملت‌های جهان پس از 35 سال به حقانیت حرف ملت ایران پی بردند و رژیم صهیونیستی را یک رژیم جنایتکار می‌دانند.
 

وی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون کارهای بزرگی را انجام داده اظهار داشت: به یاری خداوند حرکت بزرگ بعدی ملت ایران آزادی قدس شریف خواهد بود.
 

وی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی خانه ای عنکبوتی برای خود ساخته که این خانه دوامی نخواهد داشت و بدانند ما تا ابد از مردم فلسطین و غزه حمایت خواهیم کرد.
 

حامد نوریان منش، یکی از نوجوانان گفت: روز قدس به فرمان امام خمینی(ره) نامگذاری شده تا ما همیشه به یاد مظلومان این سرزمین باشیم
 

وی افزود: روز قدس با ماهیت انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگی داشته یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 388834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha