اعلام انزجار مردم مریانج از استکبار/ روزقدس نماد همبستگی

خبرگزاری شبستان: امروز مردم شهرمریانج همزمان و همصدا با کشور ایران انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست اعلام کردند.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، روز قدس نماد همبستگی ملت ایران در برابر حمایت های ویژه از مردم فلسطین و غزه است که هرساله با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی قدس صورت می گیرد.
 

مردم متدین شهر مریانج انزاجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست سر دادند و شعار الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا را همصدا با هم فریاد کردند.
 

روز قدس جلوه ای از همبستگی امت اسلام فراروی جماعت کفراست تا یاغیان گمان مبرند که مست و معربد شهر را تسخیر کرده اند بی آنکه بانگی از روزنی برخیزد.
 

اسرائیل همواره سعی کرده با جنجال سازی و جنگ با فلسطینی‌ها و سرکوب آن‌ها بر ناکامی‌های خود سرپوش بگذارد، چراکه این رژیم جعلی بدون جنگ و تجاوز نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد

 

پروین مظاهری، یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس گفت: حمایت از مردم مظلوم غزه بر ما امری واجب است و امروز روزی سات که استکبار از جهان اسلام به ویژه ایران هراس دارد.
 

وی افزود: توجه و اهمیت دادن به روز قدس یکی از وظایف اصلی مسلمانان است بنابراین باید روز قدس را برای همیشه گرامی داشت تا زمانی که ریشه صهیونیست به طور کامل از جهان کنده شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 388849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha