جمع آوری بیش از 147 میلیون ریال برای کمک به مردم غزه

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری بیش از 147 میلیون ریال کمک های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مصیب حیدری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد امروز (4 مرداد) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه، گفت: امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به رسالت کمیته امداد در راستای کمک به مستضعفان و محرومان جامعه و در حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین هر سال کمک های مردمی در روز قدس توسط کمیته امداد به صورت منسجم و هماهنگ جمع ‌آوری می ‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین زمینه امسال نیز در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی این نهاد در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و همچنین در پایگاه های نمازجمعه سراسر استان مبلغ 147 میلیون و 445 هزار ریال جمع آوری شد.

وی با محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم بی دفاع فلسطین، گفت: در حال حاضر شاهدیم که رژیم صهیونیستی اقدام به کشتار کودکان، زنان و مردان فلسطینی کرده است، از همین رو برای حمایت از مردم فلسطین کمک‌ های مردمی در روز قدس به صورت ویژه جمع‌ آوری شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 389095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha