محکومیت حمله«داعش» به مساجد و مراقد انبیای الهی

خبرگزاری شبستان: رئیس دیوان وقف شیعی عراق در بیانیه ای حمله تروریستهای«داعش» به مساجد و مراقد انبیای الهی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از برخی منابع عربی،  سید صالح الحیدری، رئیس دیوان وقف شیعی در بیانیه ای حمله تروریستهای داعش به مراقد انبیا، مساجد و کلیساها را در نینوا محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: دست تروریستهای جنایتکار که به خون فرزندان این ملت آغشته شده بود، این بار مقدسات اسلامی، مساجد و مراقد انبیای الهی را نشانه رفته است و سعی در تخریب چهره اسلام را دارد و به مراقد یونس، دانیال و جرجیس حمله می کند.
در ادامه بیانیه آمده است: دیوان واقف شیعی این جنایت آشکار را محکوم می کند و به افراد و گروههایی که پشت تروریستها ایستاده اند هشدار می دهد تا باعث ایجاد فتنه طائفه ای در منطقه نشوند، زیرا تروریستها به فکر ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی میان ملتهای اسلامی و قتل و اخراج اقلیتهای دینی هستند.
دیوان وقف شیعی در این بیانیه همچنین آورده است: ما از ملت عراق و تمامی نیروهای ملی مخلص می خواهیم تا در مقابله با این چالش بزرگ مسئولیت پذیر باشند و در دام شیطانی تروریستها نیفتند.
در ادامه بیانیه آمده است: از دولت عراق، سازمان ملل و اتحادیه کشورهای عربی و سازمان یونسکو می خواهیم تا از میراث باستانی عراق و مراقد انبیای الهی در نینوا حمایت کند.
پایان پیام/

کد خبر 389540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha