شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از متن انقلاب است

خبرگزاری شبستان :رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی گیلان در سالهای اخیر از شورا های برتر کشور بود گفت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از متن انقلاب است.

حجت الا سلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگوی اختصاصی باخبر نگار خبرگزاری شبستان گیلان اظهار کرد : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای بود که در اوایل انقلاب با هدف هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و مقابله با گروهک های ضد انقلاب و بنی صدر تشکیل شد.
 

وی به ساختار تشکیل شورای هماهنگی اشاره کرد و گفت : سا ل59 این نهاد انقلابی با هدف هماهنگی تبلیغ و انتشار موازین انقلاب و مقابله با گروهک های لیبرالها و جلوگیری از اتلاف وقت و هماهنگی نهادهای انقلابی و .... راه اندازی شد .
 

حجت الا سلام اشجری به اوج فعالیت شورای هماهنگی پرداخت و اظهار کرد: از سال 61 تا 68 که هم زمان با جنگ تحمیلی بود در این دوران که دوران حساس در کشور بود شورای هماهنگی در تبلیغ و هماهنگی با دستگاههای اجرای و مردم و... فعالیت بسیاری داشتند.
 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شورای هماهنگی برخاسته از متن انقلاب است ادامه افزود : سال 68 تا 78 در این سالها شورای هماهنگی به اوج استقلال و گسترش فعالیتها در کشور رسیدو نیز تشکیل دفاتر استانی در سراسر کشوردر این ده سال انجام گرفت .
 

وی گفت : از سال 78 تا کنون که شورای هماهنگی بزرگترین نهاد انقلابی در کشور در زمینه هماهنگی ، آموزش و برنامه ریزی و هدایت ارگانهای ذی ربط در زمینه اجرای برنامه ها است .
 

حجت الا سلام اشجری به وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور پرداخت و افزود : برنامه ریزی سازمانها در هدایت و اجرای برنامه های انقلابی و مذهبی ، ایجاد ستاد های اجرایی ، ایجاد زمینه حضور اقشار مردم در راهپیمایی ، اشاعه فرهنگ انقلابی واسلامی و ... از جمله وظایف مهم این نهاد است .
 

وی به تفکیک و تعریف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره واذعان کرد : شورا یعنی اتاق فکر جمعی ازمسئولین دستگاههای اجرایی و.. ، هماهنگی یعنی در مورد اجرای برنامه ها هماهنگی های لازم انجام خواهد شد و از اتلاف وقت و تکرار برنامه ها در نهاد دیگر جلوگیری می شود.
 

این مقام مسئول به فرمایشات امام خمینی (ره) در زمینه تبلیغات پرداخت و گفت : "تبلیغات یک امر مهم در دنیا است و در زمینه تبلیغات باید دقت داشته باشید و مخاطب خود را بشناسیدو بعد تصمیم گیری انجام شود "
 

وی به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در زمینه شورای هماهنگی اشاره کرد و ادامه داد : رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه فرموده است" اگر شورای هماهنگی نبود دراجرای مراسم های مذهبی و انقلابی با بی برنامه ریزی مواجه می شدیم و شورای هماهنگی یک نیاز واقعی کشور است "
 

حجت الا سلام اشجری به جایگاه شورای تبلیغات اسلامی در کشور اشاره و اذعان کرد : شورای هماهنگی گیلان در چند سال اخیر از شورا های برتر کشور شناخته شده است .
 

وی دلایل برتری این شورا پرداخت و گفت : هماهنگی ، فعال سازی ستاد روستایی و بانک اطلاعات ، توجه به قشر جوان ، برگزاری مراسم ها به صورت کمی و کیفی ، و استفاده از سخنر انهای ملی در مراسم های مذهبی و انقلابی ، کاروانهای خبری در دهه فجر ، و ...... از جمله دلایل برتری شورای هماهنگی گیلان در کشور است .
 

حجت الاسلام اشجری در پایان با اشاره به سخنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت : این مقام مسئول در زمینه برتری گیلان گفته است که استان گیلان از جمله استانهای معدود کشور است که لحظه شناس و از سخنران ملی در مراسم های ویژه استفاده می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 

لازم به ذکر است : 12 مرداد سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور است .
پایان پیام /

 

 

کد خبر 390144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha