ارسال 307 اثر به نهمین دوره جشنواره ملی فیلم رضوی استان یزد

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ارسال 307 اثر به نهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد محمد رضا دهبیدی پور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بعد از ظهر امروز(15 مرداد) در نشست خبری نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ملی رضوی در کشور گفت: بالحق و انصاف جشنوراه رضوی یکی از بهترین جشنواره های کشور است که باید از بنیانگذاران آن تقدیر و تشکر شود.


وی با اشاره به برگزاری 10 دوره جشنوراه خوشنویسس رضوی در استان یزد گفت: از سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان استان، میزبانی جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی به استان یزد سپرده شده است.


دهبیدی پور گفت: نهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی طی روزهای 10 الی 13 شهریور ماه سال جاری و همزمان با دهه کرامت در استان برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره فیلم رضوی در استان گفت: در دوره قبل بیش از 205 اثر در سه بخش داستانی کوتاه، مستند کوتاه و مستند بلند در این جشنواره شرکت کرده بودند.


دهبیدی پور در تبیین روند اجرایی نهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در استان گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم فراخوان جشنواره به نقاط مختلف کشور ارسال و سایت ویژه جشنواره راه اندازی شد.


وی افزود: در جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره جلسات متعددی با حضور مدیران بنیاد ملی امام رضا (ع)، مرکز سینمای تجربی مستند کشور و کارشناسان در استان برگزار شد و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفت.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود:در مرحله نهم این جشنواره با حذف بخش مستند بلند در مجموع 307 اثر به دبیرخانه جشنواره در دوبخش داستانی کوتاه و مستند کوتاه ارسال شده است.


وی تصریح کرد: ازاین تعداد 174 اثر در بخش داستانی کوتاه و 113 اثر در بخش مستند کوتاه جشنواره شرکت کرده اند که این تعداد اتر از لحاظ کمی دارای رشد چشمگیری بوده است.


دهبیدی پور با اشاره به ویژگی های برجسته دوره نهم نسبت به دوره گذشته این جشنواره گفت: دوره نهم جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی استان به هنرمندان استان سپرده شد و تاکنون روند اجرایی آن به خوبی طی شده است.

 

پایان پیام/



.

 

کد خبر 391294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha