حمایت از طرح های رسانه ای در آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از حمایت از طرح های رسانه ای و مطبوعاتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز(18مرداد) در مراسم روز خبرنگار که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، ابراز داشت: بیمه تکمیلی خبرنگاران با دستور رئیس جمهور در حال بررسی است که امیدواریم به زودی حل و به اصحاب رسانه ابلاغ شود.


وی همچنین خاطرنشان کرد: اساسنامه جدید خانه مطبوعات ابلاغ شده که تلاش می کنیم براساس این اساسنامه، خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی فعالیت جدید خود را آغاز کند.


صفی پور تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه، طرح های مطبوعاتی و رسانه ای خود را در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهند تا مورد حمایت قرار بگیرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب در مهرماه خبر داد و عنوان کرد: خبرنگاران در این نمایشگاه حضور ویژه ای داشته باشند و چه خوب است که مطبوعات استان در کنار نمایشگاه کتاب خود را عرضه کرده و نشان دهند.


پایان پیام/
 

کد خبر 391723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha