رسانه ها زبان گویای مردم و مسئولان هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه زبان گویایی مردم و مسئولان است که به وقت خود از حقوق مردم دفاع می کند و به فراخور نیاز خدمات و دغدغه های مسئولان را به مردم منتقل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (18 مرداد) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: نقش خبرنگاران در دنیای امروز نقشی انکار ناپذیر است چرا که اگر همین خبرنگاران نبودند اطلاع رسانی در جهان در سایه سکوت مبهوت می ماند.

وی افزود: در جهان به رسانه و خبرنگاری به عنوان رکن چهارم توسعه نگاه می شود که اگر به مردم سالاری اعتقاد داشته باشیم، حتما رسانه ها و خبرنگاران را باید امین خود بدانیم.

خادمی تصریح کرد: خبرنگاران هم زمان در دو جبهه متفاوت کار می کنند که هم رابط مردم و مسئولان هستند که مشکلات و معضلات و دغدغه های جامعه را به صورت کارشناسی شده و فیلتر شده به مسئولان منتقل می کنند و از جهت دیگر از طرف مسئولان به بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی می پردازند و در این زمینه نیز سنگ تمام می گذارند.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: رسانه زبان گویایی مردم و مسئولان است که به وقت خود از حقوق مردم دفاع می کند و به فراخور نیاز خدمات و دغدغه های مسئولان را به مردم منتقل می کنند.

خادمی در ادامه به بحث نقد و انتقاد رسانه ها اشاره کرد و گفت: همان طور که رئیس جمهور دولت تدبیر وامید گفته است یکی از روش های کمک به دولت نقد منصفانه است که با نقدهای منصفانه و به حق می توانیم چشم اندازی زیبا از فضای توسعه و اصلاح جامعه را در پیش بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: خمیر مایه نقد انصاف است و اگر از نقد با انصاف فاصله داشته باشد می شود تخریب که همین تخریب ها عاملی برای تفرقه خواهند بود.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فضای رسانه ای استان فضای مطلوبی است و بنده از همه خبرنگاران و خبرگزاری ها رضایت کامل دارم؛ چرا که با وجود تمام مشکلاتی که دارند با عشق کار می کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر خبرنگاران در کشور در بدترین شرایط ممکن به کار خبری خود مشغولند و این همان مدیریت جهادی همراه با عزم ملی این عزیزان است.

خادمی یادآور شد: خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم مشکلاتی که دارند هم از لحاظ تجهیزاتی و هم از لحاظ مالی و مشکلات اینترنتی ولی با استعداد های خدواندی و عشق سرشار از بردباری توانسته اند در بهترین جایگاه های خبری در کشور خود را نشان دهند که این امیدوار کننده است.

وی اظهار داشت: گاهاً مشاهده شد در برخی از سفرهایی که ما به مناطق صعب العبور داریم برخی از مدیران به واسطه شرایط بد منطقه نمی توانند ما را همراهی کنند؛ ولی تنها کسانی که همیشه یارو یاور ما هستند خبرنگاران پر تلاش و زحمت کش استان می باشد که از همه این جهادگران عرصه خبر تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انگیزه بالای و عشق به کار را باید در مسیر توسعه استان به کار ببریم تا شاهد پیشرفت روز افزون استان در ابعاد مختلف باشیم.

خادمی در پایان از خبرنگاران خواست تا ضمن پرداختن به مشکلات مردم به کمبود منابع مالی و محدودیت های دولت در حوزه های مختلف نیز بپردازند و ما را نیز مورد نقد های سازنده خویش قرار دهند تا ضمن اصلاح کارها به چشم انداز طراحی شده برای پیشرفت استان کمک شود.

 پایان پیام/


 

کد خبر 391728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha