حمایت از تکفیری ها پازل چینی استکبار برای مهار گسترش اسلام در جهان است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: گروه های تکفیری و به خصوص گروه داعش ساخته دست استکبار جهانی بوده و در حقیقت پازل چینی استکبار برای مهار گسترش اسلام در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام محمدرضا سرداری، رئیس شورای شهر اردبیل ظهر امروز( 19 مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان که به همت شهرداری و شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در این اوضاع باید رسانه ها به هوش بوده و مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهند.


وی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، افزود: انسان از طرف خدا موجودی جستجوگر و تلاش گر آفریده شده است و باید گفت که اگر خبرنگاران نباشند افراد جامعه از بسیاری مسائل و مشکلات جامعه بی اطلاع خواهند بود.


حجت الاسلام سرداری، با تاکید بر این مطلب که خبرنگاری شغل و حرفه نیست بلکه مسئولیت اجتماعی است، تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم و آیه " ن و القلم و ما یسطرون" مطالبی که از طریق قلم نگاشته می شود، حرمت خاصی دارد چراکه سوگند خوردن تنها به مقدسات الهی امکان پذیر است.


خبرنگاران پوچ گرایی داعش را به جهانیان اثبات کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، با اشاره به تشکیل گروه داعش و اقدامات ضد اسلامی این گروه، ادامه داد: مداهله کردن بزرگ ترین آفت قلم است و خبرنگاران وظیفه دارند پوچ گرایی گروه داعش و باطل بودن آنها را به جهانیان اثبات کنند.


حجت الاسلام سرداری، تکه تکه کردن اعضای بدن انسان ها توسط گروه داعش را نشان از جاهلیت زمان کربلا بیان کرد و گفت: تمام این برنامه ها توطئه استکبار برای ایجاد اسلام هراسی در دنیا و حمایت از تکفیری ها پازل چینی استکبار برای مهار گسترش اسلام در جهان است.


خبرنگاران معتمدین افکار عمومی هستند

در ادامه این مراسم صدیف بدری شهردار اردبیل در سخنانی با اعلام اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی باید ظرفیت نقدپذیری و انتقاد خود را بالا ببرند، گفت: اصحاب مطبوعات استان اردبیل هم در اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی و هم در پیشنهادات و انتقادات وارده عملکرد مطلوبی داشته اند.


بدری، با تاکید بر این مطلب که باید فریاد حل مشکل صنف خبرنگاری را بشنویم، خاطر نشان کرد: بسیاری از خبرنگاران با مبالغ بسیار پایین مشغول فعالیت بوده و چرخ زندگی خود را می چرخانند و اگر ما در این باره غفلت کنیم آثار زیان باری را در دراز مدت به جامعه فرهنگی و اطلاع رسانی وارد خواهد کرد.


پایان پیام/


 

کد خبر 392142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha