اعزام دانش آموزان کاشانی به اردوی طرح ولایت

خبرگزاری شبستان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه کاشان، از اعزام دانش آموزان کاشانی به اردوی طرح ولایت خبر داد.

سروان پاسدار محمد عیشی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه کاشان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: تعداد 25دانش آموز بسیجی از کاشان عازم اردوهای طرح ولایت می شوند.


وی افزود: این طرح به مدت چهار روز ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود.


به گفته وی، این اردوها در سه مرحله ویژه دانش آموزان راهنمایی" 29 - 30 مرداد"، دانش آموزان متوسطه و تیزهوشان" 22 - 24 مرداد" انجام می شود.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه کاشان، کمک به سرگروه های شجره طیبه صالحین در مدارس را یکی از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح یک حلقه اتصال بین واحد های مقاوت و حوزه های بسیح دانش آموزی برقرار می شود.


سروان پاسدار عیشی اظهارداشت: تقویت و تربیت کادر مدیریتی واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی و دبیران حلقه های صالحین، ارتقا سطح معرفت دینی، بصیرتی و سیاسی در دانش آموزان، ایجاد روحیه سلحشوری و نشاط در بین دانش آموزان، تربیت، آموزش و توانمند سازی نیروهای طراز انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف برگزاری این اردوهاست.
 

وی، اردوی های طرح ولایت، جهادی و هجرت را از مهم ترین برنامه های فرهنگی عقیدتی مو ثر و سازنده بر نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان دانست و گفت: فضای دوستانه و شاداب کار و فعالیت های فرهنگی، آموزشی و مذهبی که در اجرای این طرح ها همراه است در خودسازی و افزایش روحیه ایمان و معنویت جوانان بسیار تاثیرگذار است.

 

به گفته وی، انجام فعالیت در محیط شاداب معنوی و اسلامی به ویژه فضاهای گروهی دوستانه و اردویی نقش موثری در اشتغال نوجوانان و جوانان به برنامه های سالم و سازنده دارد و آنها را در اوقات فراغت از سرگرمی به دیگر کارهای غیر مفید و موثر باز می دارد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 392710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha