تفاوت گنبدهای طلایی و گنبد آهنین اسرائیل در اعتقادات است

خبرگزاری شبستان:‌ نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو دبیرخانه کنفرانس های بین المللی فلسطین گفت:‌ گنبدهای طلایی این توان را دارند که بتوانند جلوی هر گونه تعرض و تجاوزی را بگیرند.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو دبیرخانه کنفرانس های بین المللی فلسطین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح گنبد آهنین اشغالگران که بسیار روی آن مانور تبلیغاتی می‌دادند و هزینه بسیار سنگینی را بر آنها تحمیل کرده بود، نتوانست در برابر نیروهای مقاومت فلسطین تاب بیاورد و طرح به‌اصطلاح گنبد آهنین برای مقابله با اقدامات حزب‌الله و نیروهای مقاومت بود که در عمل هیچ‌کاری را نتوانست پیش ببرد.


وی بیان کرد:‌ موشک هایی که از سوی مقاومت به تل آویو شلیک شد اعتراض مردم اسرائیل را به سیاست های خصمانه رژیم خود که همیشه به دنبال جنگ و خونریزی بودند نشان داد.


عضو دبیرخانه کنفرانس های بین المللی فلطسین افزود:‌ با وجود امکامات و تجهیزات قوی در رژیم اسرائیل که از سوی آمریکا تامین می شود اعتقادی میان نیروهای رژیم صهیونیستی وجود ندارد که بخواهند مقابل یک گروه کوچک همچون حماس مقاومت کنند ولی نیروهای مقاومت با استعانت از خداوند با ایمان و اعتقاد راسخ و با امکانات ناچیز پیروز اصلی میدان هستند.


وی افزود: یکی دیگر از بحث هایی که عملیات غزه برای کشورهای عرب منطقه پیام داشت این بود که کشورهای عرب بدانند رژیم صهیونیست دنبال سلطه بر سایر کشورهای منطقه است و این بلا بر سر آنها هم خواهد آمد و جای تعجب وجود دارد که کشورهای عرب و مجامع بین الملل در حمایت از رژیم صهیونیست قرار دارند.


آصفری اظهار کرد: امروزه کشورهای مسلمان از دولت های خود جلو افتاده اند و خشم و انزجار خود را از خونخوار جهانی اسرائیل نشان دادند.


پایان پیام/

کد خبر 394691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha