بازخورد برنامه های دهه کرامت باید موجب افزایش محبت اهل بیت شود

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای سیاستگذاری و کمیته علمی ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید هرمزگان گفت: بازخورد برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت باید موجب افزایش محبت اهل‌بیت در قلوب آحاد مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی لبخندان، مسئول شورای سیاستگذاری و کمیته علمی ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید هرمزگان امروز(28 مرداد) در نشست هماهنگی ستاد مردمی گرامیداشت هفته کرامت در میناب گفت: بازخورد برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت باید موجب افزایش محبت اهل‌بیت(ع) در قلوب آحاد مردم باشد.
 

وی با بیان اینکه مردم باید لذت زندگی با ائمه‌اطهار را درک کنند، افزود: با توجه به در پیش بودن دهه کرامت باید به چند نکته توجه کرد.
 

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان با اشاره به اهمیت معرفت نسبت به امام هشتم اظهار کرد: اولین مسئله شناخت امام‌رضا(ع) است یعنی باید بدانیم امام هشتم واجب‌الاطاعه، معصوم، مرتبط با خداوند است و در لابه‌لای برنامه‌های دهه کرامت به فضائیل ایشان پی‌ببریم.
 

وی با بیان اینکه نتیجه برنامه‌های دهه کرامت باید افزایش محبت اهل‌بیت در قلوب مردم باشد تصریح کرد: بعد از شناخت، محبت اهل‌بیت(ع) مهمترین مسئله است و امیدوارم خدا توفیق دهد تا سربازانی خوب، با عزت و با آبرو برای امام‌رضا(ع) باشیم.
 

مسئول شورای سیاستگذاری و کمیته علمی ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل و تشکر از زحمات اعضای ستاد مردمی گرامیداشت جشن‌های زیر سایه خورشید در سال گذشته اظهار کرد: برنامه‌های امسال باید با کمیت و کیفیت هرچه بیشتر برگزار شود.
 

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته کرامت از ششم شهریور ماه آغاز می‌شود اظهار کرد: با حضور خدام حرم امام رضا(ع) در هرمزگان، برنامه‌های فرهنگی- مذهبی در شهرستان‌های میناب، رودان، بندرخمیر، بندرلنگه، بندرعباس و همچنین روستاهای توابع این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
 

لبخندان دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار عمومی با مردم، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان و شرکت در مراسم جشن گلریزان برای زندانیان با جرائم غیرعمد، عطرافشانی قبور شهدا، حضور در همایش آهوانه(مادران و کودکان خردسال) و حضور در مراسم جشن و آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی آسمان هشتم را از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان هرمزگان دانست.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 394894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha