استقبال پرشور و گرم اردبیلی ها از رئیس جمهور

خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور بعد از ورود به استان دار العرفان اردبیل و استقبال از سوی مسئولین استان، مورد استقبال گرم و پرشور از سوی اهالی اردبیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، این استقبال بنا به تاکید رئیس جمهور در مسیر طولانی انجام نشد و بعد از استقبال پرشور در میدان شریعتی، رئیس جمهور به سوی استادیوم تختی اردبیل حرکت کرد تا در ساعت 10:30 صبح با مردم استان سخن بگوید.


عشایر استان اردبیل در طی مسیر فرودگاه تا استادیوم تختی اردبیل با اسب و شتر، رییس جمهور را همراهی می کنند.


اهالی استان اردبیل از ساعت ها پیش در محل استادیوم حاضر شده و بی صبرانه منتظر دیدار رییس جمهور محبوب کشور هستند و گرمای طاقت فرسا را به شوق دیدن روحانی به جان خریده اند.


گفتنی است؛ سامانه 111 در سالن ورزشی فرمانداری اردبیل و سیستم سامد دولت برای پاسخگویی به مطالبات مردمی راه اندازی و فعال شده است تا مردم از نوشتن نامه خودداری کرده و درخواست های خود را از رئیس جمهور به صورت تلفنی در سامانه ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.


طبق اظهارات سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تشکل‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد وابسته به فرهنگ و ارشاد نیز به شکل عظیم و گسترده در استقبال از رئیس جمهور وارد عمل شدند به طوری که تابلوی امید به همت هنرمندان نخبه این استان تدارک دیده شده و در استادیوم تختی به نمایش گذاشته می شود.


طرح تکمیلی نیروگاه سبلان در این سفر کلنگ زنی خواهد شد که حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان وام به صورت ارز برای تکمیل پروژه نیروگاه سبلان از سوی بانک توسعه اسلامی اختصاص یافته و از محورهای توسعه استان در امر تولید برق است.


پایان پیام/
 

کد خبر 395122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha