انتظار از دولت تدبیر و امید رفع مظلومیت از فرهنگ است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه انتظار از دولت تدبیر و امید رفع مظلومیت از فرهنگ است، گفت: فرهنگ باید در اولویت برنامه ها باشد وگرنه جامعه متضرر در زمینه فرهنگی می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان به مشگین شهر، حجت الاسلام غلامرضا باوقار، امام جمعه مشگین شهر شامگاه گذشته( 29 مرداد) در دیدار علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد با اهالی مشگین شهر، اظهارداشت: عمده مشکلات جوانان کشور و مشگین شهر بیکاری است و این معضل باعث خدشه دار شدن هویت جوانان می شود.


وی، با اعلام اینکه اعتدال شعار اسلام و آموزه های دینی است، افزود: در طول تاریخ شاهد بودیم که تندروی ها چه ضربات مهلکی را به نظام زده است و در این راستا همه امید دارند که دولت یازدهم در همه امور چه در عزل و نصب ها و چه در تقسیم اعتبارات جانب اعتدال و عدالت را رعایت کند.


حجت الاسلام باوقار، با تاکید بر اینکه در تقسیم اعتبارات فرهنگ مظلوم واقع شده است، گفت: مهم ترین مسئولیت دولت، در زمینه فرهنگ و معنویت اعضای جامعه است و باید تلاش کند تا ارزش های دینی را در جامعه زنده نگهداشته و اعتبارات فرهنگی مطلوبی را به این حوزه تخصیص دهد.


امام جمعه مشگین شهر، بیمه فعالان قرآنی، بیمه فعالان هنری، حمایت از موسسات قرآنی و هنری، احداث مجتمع فرهنگی پژوهشی جوان و بیمه خبرنگاران را از جمله مطالبات جامعه فرهنگی مشگین شهر بیان کرد و گفت: فرهنگ سایر حوزه های اقتصادی و گردشگری را تحت تاثیر قرار می دهد.


مشگین شهر تمام نعمت های الهی را در خود گنجانده است

در ابتدای این مراسم ابراهیم امامی، فرماندار مشگین شهر در سخنانی با اعلام اینکه دولت در راستای تدبیر امور و ایجاد امید از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: ظرفیت های عظیم این خطه نامکشوف مانده است و عدم توجه از لحاظ اعتباری، نبود صنایع مادر، تک محصولی بودن و آمار بالای بیکاری فرصت های جلوه گری را از این شهرستان گرفته است و این در حالی است که مشگین شهر تمام نعمت های الهی را در خود گنجانده است.


امامی، احداث منطقه آزاد تجاری گردشگری سبلان، آزادراه مشگین شهر – اهر، ایجاد فرمانداری ویژه، حمایت از کشاورزان، احیای معادن طلا – مس و آهن، اتمام طرح فاضلاب شهری، تکمیل پایاب سدهای احداث شده، احداث مراکز فرهنگی و تامین ویژه زیرساخت ها را از جمله دغدغه های اهالی شهرستان مشگین شهر بیان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 395425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha