اعلام برنامه های نخستین روز جشنواره استانی تئاتر فجر در یاسوج

خبرگزاری شبستان:مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های نخستین روز از برگزاری جشنواره استانی تئاتر فجر در این استان را اعلام کرد.

سیدمجید بایگان، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: نخستین روز از اجرای نمایش های این جشنواره از ساعت 16 امروز دوم شهریورماه با اجرای نمایش "فصل دندان ریزی" به نویسندگی و کارگردانی مرتضی دستمرد در سالن استاد یونس آبسالان به اجرا در می آید.

بایگانی افزود: در سانس دوم ساعت 18 امروز دوم شهریور ماه نمایش "چند روایت نامعتبر، نادیدنی" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده در سالن مرحوم حسین پناهی به اجرا درمی آید.

وی بیان داشت: در سانس سوم این جشنواره نمایش "سکسکه ماه پشت ابر" به نویسندگی و کارگردانی کرم الله سلیمانی ساعت 22 امشب به روی صحنه می رود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اجرای این نمایش ها تا روز سه شنبه چهارم شهریور ماه جاری ادامه دارد و مراسم اختتامیه این جشنواره استانی ساعت 16 عصر در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

بایگانی گفت: برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر معرفی می شوند.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 396122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha