تشریح برنامه های دومین روز جشنواره استانی تئاتر فجر در یاسوج

خبرگزاری شبستان: رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های دومین روز از بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر در استان را تشریح کرد.

رضا گشتاسب، رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج برگزار در حال برگزاری است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: سه نفر از داوران مطرح کار داوری هشت اثر رسیده به مرحله استانی این جشنواره را داوری می کنند.

گشتاسب کار داوری نمایش های منتخب استانی را بر عهده آقایان محسن قصابیان، دکتر علی ایزدی و بهمن سلیمانی دانست و افزود: این جشنواره استانی با حضور رضا آشفته، منتقد کانون ملی تئاتر ایران از روز گذشته در سالن استاد آبسالان برگزار شد.

 وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های روز دوم این جشنواره استانی، اظهار داشت: نمایش "کسی دست به عصا توی شکمم راه می رود" به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی علی شفیعی ساعت 10 صبح در سالن حسین پناهی از برنامه های روز دوم است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد اجرای نمایش "مرغ تخم خودش را خورد" به نویسندگی اورنگ نارکی و کارگردانی مسلم نارکی ساعت 12 در سالن استاد آبسلان و نمایش "سنگ ها به ستون ایستاده اند"به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی داوود پارسا ساعت 18 در سال حسین پناهی را از دیگر برنامه ها و نمایش های این روز خواند.

گشتاسب اظهار داشت: نمایش "برد امامزاده" به نویسندگی و کارگردانی ایرج کاظمی ساعت 20 در سال استاد آبسالان را از دیگر نمایش های اجرایی در روز دوم جشنواره عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این نمایش ها تا روز سه شنبه، چهارم شهریور ماه جاری ادامه دارد و مراسم اختتامیه این جشنواره استانی ساعت 16 روز چهارم در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 پایان پیام/

کد خبر 396226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha