کرمانشاه، میزبان سفیران حرم رضوی می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد زیرسایه خورشید استان کرمانشاه، از برگزاری جشن های مردمی ویژه دهه کرامت از (11 تا 16 شهریور) با حضور کاروان خادمان حرم رضوی در استان خبر داد.

حجت الله قاسمی مسئول ستاد زیرسایه خورشید در استان کرمانشاه، با اشاره به چهارمین سال برگزاری جشن های رضوی با محوریت زیرسایه خورشید در استان، به خبرنگار شبستان گفت: کاروان رضوی شامل مبلغ، قاری، مداح و خادم به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی و اقلام فرهنگی و همچنین اجرای برنامه های مختلف فرهنگی دهه کرامت در کرمانشاه حضور پیدا می کند.

وی تاریخ ورود کاروان را سه شنبه(11 شهریور) اعلام کرد و گفت: برنامه های متنوع و گسترده ای با حضور کاروان خادمان رضوی برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشن های میلاد امام رضا(ع) در استان تدارک دیده شده است.

مسئول ستاد زیرسایه خورشید در استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم استقبال در محله شاطرآباد خبر داد و گفت: کاروان اعزامی در سفر به استان ضمن رونمایی از پرچم مقدس حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع)، با خانواده های معظم شهدا، طلاب و روحانیون حوزه علمیه دیدار کرده و با عیادت از بیماران در جمع زندانیان نیز حضور می یابند.

وی افزود: یک گروه از خادمان با حضور در شهرستان های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، بیستون، صحنه، هرسین، کنگاور، هرسین و سنقر نسبت به برپایی جشن های زیرسایه خورشید در این شهرستان ها اقدام می کنند.

قاسمی در ادامه از برگزاری جلسه برنامه ریزی جشن های مردمی زیرسایه خورشید با حضور تشکل های دینی و مردمی در کانون نور مسجد نورالحسین(ع) خبر داد و گفت: نشست مشترک ائمه جمعه شهرستان های میزبان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خصوص حضور سفیران حرم رضوی و برگزاری جشن های دهه کرامت در هفته جاری برگزار می شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 396728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha